Rabu, 13 Mei 2009

solo art exhibition-solo juga p tgk..








Nstp berlangsungnya solo art exhibition oleh artist Wan Ahmad Ngah...membawa konsep "moments"..painting lebih kepada potraits-mimik muka, yang sering berkait rapat dengan perasaan,emosi serta kehidupan..ape aku merepek daa..itu kata2 yang lahir dari beliau yg diterjemahkan ke bahasa aku sendiri..best..layan sesorg kat situ..banyak cerita yg senang di faham..bagi aku painting beliau straight to the point..itu pendapat aku saja..p la tgk wahai kawan2..Tapi ajak la aku jugak sambil nak sarapan pagi kat NSTP tu...hehehe...


Jumaat, 8 Mei 2009

new painting conteng!


Ini jadinya contengan ke-2..blk dr drama ari tu, sempat la menconteng kat canvas tiap2 mlm..dah kat dinding rumah aku pun..opsss...rumah sewa ustazzz..hehehe..siapnyer tghmlm, tgh mlm jugak aku bertukang pakukan painting kat dinding umah, sure nyumpah2 jiran sblh umah..eleh, jiran sblh pun blk lewat..
Takde la sehebat pelukis pro, ikut rasa ja menconteng..Aku upload gambar ni sekadar semangat kat aku sendiri serta geng-geng labon yg lain yg bersemangat waja,wira dan exora utk buat painting dan menunggu easel siap, baru nak wat painting..wakakaka..jgn mareh arr encik wan windz..

Sabtu, 2 Mei 2009

selesai penggambaran..alhamdulillahh..

video

salam...beberapa sedutan dari drama panggung Nur Ar Rahman, ini babak di Ipoh prade..Rahman(sebagai hero kecik)meragut rumput?...ragut beg awek abg angkat dia(watie),3-4 kali gak baru jadi nih..tergolek2 bro yg bdn sihat tu..Tapi takpe diaorg stuntman laa..

video

sambungan berlari-lari anak dan bapak..kejor yop kejor..berterabur geng misai..Cheh..harap misai jer jambu..

video

haaa..scence ni best ckit..sb. diorg main kejar2 tgh jln..xde tahan2 keta punya..main lintas jer, sb. penerbit/pengarah nak nmpk mcm betul2 kejadiannn....cobaannn!!..Adela mamat naik motor berhati mulia nak nolong kejar peragut tu..nasib baik la si rahman tu tak kena langgar dgn dia..perhatikan mamat naik motor berbaju merah!