Sabtu, 2 Mei 2009

selesai penggambaran..alhamdulillahh..

salam...beberapa sedutan dari drama panggung Nur Ar Rahman, ini babak di Ipoh prade..Rahman(sebagai hero kecik)meragut rumput?...ragut beg awek abg angkat dia(watie),3-4 kali gak baru jadi nih..tergolek2 bro yg bdn sihat tu..Tapi takpe diaorg stuntman laa..

sambungan berlari-lari anak dan bapak..kejor yop kejor..berterabur geng misai..Cheh..harap misai jer jambu..

haaa..scence ni best ckit..sb. diorg main kejar2 tgh jln..xde tahan2 keta punya..main lintas jer, sb. penerbit/pengarah nak nmpk mcm betul2 kejadiannn....cobaannn!!..Adela mamat naik motor berhati mulia nak nolong kejar peragut tu..nasib baik la si rahman tu tak kena langgar dgn dia..perhatikan mamat naik motor berbaju merah!

9 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

hang ni betui la amin hang ingat ipoh tu sarang peragut ka...tak patut menggambarkan ipoh cam tuu.Sedey tau negeri perak yang aku cintai...huk..huk..huk..hehhehehehe

armmean berkata...

cheh..ini lakonan da..bkn benar2 kejadian..semua ini cobaan..

Nik berkata...

salam, ni en. amin ker..
saya amat berminat nak jadi seorang stuntman lah..
kat mana nak aply ekk

armmean berkata...

bleh dptkan borang2 dia kat balai..maner2 balailah..balai polis, balai bomba serta balairaya..

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

yerla mcm hollywood tuu, buat cerita2 kebanyakan semua nyer memburukkan orang islam...hang nii salah sorang la tuu...tak patut!2x
dah la menung kat kantin sambil tgk bola, muncul pula skrip dari bwh..hehehheheehhe

armmean berkata...

wakakaka..x guna tul en. tuhfat..ade ker anta mesej pakai tulih kat kertas a4. pastu ikat kat kayu mop..pastu angkat kayu tu dari bwh kantin..satu kantin bc mesej ko tu..hehehe..bdk2 rekabtk mmg gilo..lbh2 lg set artis..hahaha.

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

hahahahahahahhahahaha..ko baru tau ker aku ni mmg gila2..gitu

HarlymYeo berkata...

Saya cadang nak guna link saudara utk entri saya pada 31 Ogos ni utk entri saya pasal drama Nur Ar-Rahman di blog http://nur-ar-rahman.blogspot.com, boleh tak?

armmean berkata...

harlym yeo:ya encik hero kita dlm drama ni..silakan..t.q coz jenguk2 ke blog ni..