Jumaat, 12 Jun 2009

3d Interior Design Residential-concept :Oriental modern...

view guest Lounge + living

view living 1

view living 2




View dining


View Master Bedroom1


View Master Bedroom1


assalamualaikum..lama gak x update blog ni, memandangkan tengah bz dgn member baru, fesbuk..hahaha..ni takde aper nak citer, aku wat 3d ni atas permintaan kawan seperguruan aku kat Uitm, Mr. Pyan..sebab dia pun tak sempat nak buat perspective utk member dia, jd. akulah bidan terjun tiruk..Tak kisah punya..ader aku kesah..render 2 hari, sb. p.c aku dah tua, dah x larat nak buat kerja2 berat, samer mcm tuannya..jd. aku tumpang la kat p.c lainn..o.k..enjoys..

5 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

aloo ko la tok guru skang ajar laa 3d kat aku..

armmean berkata...

cheh..ajar kunun, ko dah durhaka kat aku..hehehe..ader peng keras dia...mmmm..aper aku nak mintak yek?..

R@duan berkata...

wah...masyuk !

Nik berkata...

aku je yang takde peng keras sekarang...

armmean berkata...

en. raduan:masyuk la kot sikit2..
en. nik:ko nak keraskan per?bw2 la sabar..